Rodo w e-commerce

Jak sklepy internetowe radzą sobie z ochroną danych osobowych?

Od kilku lat wszystkie działania realizowane w Internecie podlegają szczegółowym wytycznym w zakresie ochrony danych osobowych. Mnogość przepisów oraz dodatkowe regulacje prawa telekomunikacyjnego sprawiają, że sklepy internetowe muszą spełnić szereg wymagań i dopełnić obowiązków, które pozwolą na obsługę klienta zgodną z przepisami i z poszanowaniem jego praw.
Jak z tym wszystkim radzą sobie polskie e-commerce’y? Sprawdziliśmy to!

Przeanalizowaliśmy ponad 300 e-commerców - począwszy od ogólnych wytycznych związanych z polityką prywatności czy regulaminem, po szczegółowe informacje znajdujące się w checkbox'ach przy składaniu zamówienia bądź zapisie do newslettera.

Pobierz darmowy raport RODO w e-commerce

Nieprawidłowy e-mail

Administratorem Twoich danych osobowych jest Da Vinci Studio sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej („Administrator"). Podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne. Możesz żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo skargi do organu nadzorczego. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Regulaminie serwisu, w tym dot. celów przetwarzania, okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych.

Zweryfikuj, że nie jesteś robotem, żeby przejść dalej.

Co znajdziesz w raporcie?

Raport “RODO w e-commerce” przygotowany przez Da Vinci Software House to kilkadziesiąt stron merytorycznej wiedzy, popartej szczegółowymi analizami zebranych danych. Do tego konkretne wskazówki, jak prawidłowo przygotować sklep internetowy, aby działać zgodnie z RODO. Uzupełnieniem wyników analizy i przeprowadzonej ankiety są wypowiedzi ekspertów, którzy skomentowali poszczególne dane w raporcie. Co ważne - w raporcie znajdują się nie tylko wypowiedzi ekspertów w zakresie ochrony danych osobowych, ale także prawników, marketerów czy web developerów. Dzięki temu raport “RODO w e-commerce” staje się kompleksowym case studies po polskich e-commercach.