Jak sklepy internetowe radzą sobie z ochroną danych osobowych?
Od kilku lat wszystkie działania realizowane w Internecie podlegają szczegółowym wytycznym w zakresie ochrony danych osobowych. Mnogość przepisów oraz dodatkowe regulacje prawa telekomunikacyjnego sprawiają, że sklepy internetowe muszą spełnić szereg wymagań i dopełnić obowiązków, które pozwolą na obsługę klienta zgodną z przepisami i z poszanowaniem jego praw.
Jak z tym wszystkim radzą sobie polskie e-commerce’y? Sprawdziliśmy to!
Przeanalizowaliśmy ponad 300 e-commerców - począwszy od ogólnych wytycznych związanych z polityką prywatności czy regulaminem, po szczegółowe informacje znajdujące się w checkbox'ach przy składaniu zamówienia bądź zapisie do newslettera.
Pobierz darmowy raport RODO w e-commerce
Co znajdziesz w raporcie?
Raport “RODO w e-commerce” przygotowany przez Da Vinci Software House to kilkadziesiąt stron merytorycznej wiedzy, popartej szczegółowymi analizami zebranych danych. Do tego konkretne wskazówki, jak prawidłowo przygotować sklep internetowy, aby działać zgodnie z RODO. Uzupełnieniem wyników analizy i przeprowadzonej ankiety są wypowiedzi ekspertów, którzy skomentowali poszczególne dane w raporcie. Co ważne - w raporcie znajdują się nie tylko wypowiedzi ekspertów w zakresie ochrony danych osobowych, ale także prawników, marketerów czy web developerów. Dzięki temu raport “RODO w e-commerce” staje się kompleksowym case studies po polskich e-commercach.